“Jærtun by night!”
Nå har det kome lys i logoen (lyssensorstyrt), men ca. slik så det ut 6.30 i dag på morgonen.
“Mett oss med din miskunn når morgenen kommer, så vil vi juble og være glade alle våre dager!”
Sal 90:14
Siste innlegg
Nå har det kome lys i logoen (lyssensorstyrt), men ca. slik så det ut 6.30 i dag på morgonen.
“Mett oss med din miskunn når morgenen kommer, så vil vi juble og være glade alle våre dager!”
Sal 90:14
